Subject: Tööandjate tagasiside: Reaalajamajanduse visiooni uuendamine
From: "Kati Rostfeldt" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Cc: Sandra Särav - MKM <[email-masked]>,Viktoria Bõstrjak-Butorina - MKM <[email-masked]>
Date: Wed, 9 Jul 2025 20:51:09 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Edastan Tööandjate keskliidu tagasiside dokumendile: Reaalajamajanduse
visiooni uuendamine.

Heade soovidega,

--

Kati Rostfeldt

Innovatsiooninõunik/Innovation advisor

Eesti Tööandjate Keskliit

Kiriku 6, 10130 Tallinn

+372 5177473

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.employers.ee <http://www.employers.ee/>  | facebook/tooandjad
<https://www.facebook.com/Employers.Confederation>  | linkedin/tooandjad
<https://www.linkedin.com/company/estonian-employers'-confederation> |
twitter/tooandjad <https://twitter.com/tooandjad>

Eesti Tööandjate Keskliit ühendab endas peamisi majandusharuliite ja
paljusid Eesti suurettevõtteid.

Kokku esindab liit otse ja läbi haruliitude rohkem kui 2000 Eesti
ettevõtet, mis on omakorda tööandjaks 250 000 töötajale. Liit on
apoliitiline mitteriiklik organisatsioon.

Eesti Tööandjate Keskliidu tegevused, mis viiakse ellu projekti
„Arendusnõuniku jätkamine Eesti Tööandjate Keskliidus 2025-2027“ raames.

Projekt nr 2021-2027.1.01.25-0925